onsdag 27 januari 2010

Fynd!

Det är så roligt att fynda. Jag brukar aldrig hitta några bra fynd på rea, men det har visst blivit ändring på det! Har hittat jätte mycket kul på rea nu, snygga kläder och roliga prylar. Men det bästa hittade jag i fredags. Det var ju dags att besiktiga bilen så då tog jag med mig mamma, lite roligt sällskap och så passade vi på att strosa i roliga butiker. Och där stod den! Min blivande gungstol =) helt perfekt. Och den passar jätte bra hemma hos mig, den är tom skönare att sitta i än soffan!



Nu ska jag fortsätta min härliga dag (som jag startade med en helkropps massage) och fixa lite god mat. Men jag söker nya recept! Har Du ett som är helt oslagbart så får du gärna dela med dig, jag skulle bli jätte glad!


Kram knils Malin

2 kommentarer:

  1. Ja då har Du kommit rätt om det är mat det handlar om!! Gourmet-Anna även kallad...
    Fin gungstol!! Kosta?
    Jo till maten:
    pasta med currysås (lagat på 10 minuter)
    Sätt på vatten till pastan och släng i när det kokar, så klart.
    Klipp ner ett pkt bacon och stek hårt och bombardera med curry. Häll på det du har hemma i form av creme fraiche, matl.grädde el mjölk.
    Skiva i banan och ...
    voila! En favorit hos många av dem jag bjudit!
    Vill Du ha på fredag kanske.... KRAM

    SvaraRadera
  2. En riktig Malin gungstol!!!!
    Och jätte fin såklart!

    Kramen

    SvaraRadera