måndag 7 september 2009

Godmorgon!

Vilket härligt väder vi har idag, nästan så man blir lite chockad! Vi har ju inte precis blivit bortskämda med fint väder denna sommar, eller hur? Men nu har jag iaf tagit en morgon bild som bevis på att solen lyser, hahaha!



Så här lummigt och fint har jag det utanför fönstret, det är jag glad för, det till och med luktar skog ibland och så tror jag att man blir lite gladare när man ser så mycket gräs! Iaf när man inte behöver klippa det själv, haha!

Det ska iaf bli en väldigt spännande vecka, eller resten av månaden till och med! Vi börjar i morgon då det är Style Afton i Borlänge, jag och två till tjejer kommer att representera vårat företag Forever. Det kommer bli otroligt roligt så köp biljetter och kom dit =) Sedan nästa vecka den 15/9 kommer det att bli en Tjejkväll på vårat kontor i Borlänge, där vi bjuder in några gäster som får prova på antingen våran underbara hudvård serie eller ta hand om sina egna fötter med hjälp av våra härliga produkter, låter det intressant så hör av dig för jag har några platser kvar, annars kanske det blir fler gånger =)

Nej nu så ska jag jobba, kan ju inte sitta här och slöa hela dagen!

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar