fredag 14 oktober 2011

Städa städa varje fredag...

Ja inte det roligaste kanske men det blir väldigt fint och jag känner mig väldigt nöjd =) Och det blev en väldigt storstädning, helt galet så stökigt och lortigt det blir när man bor med 3 individer av det manliga könet! Ja jag skyller allt på dem, 3 mot 1 liksom! Nejdå, vi är nog lika skyldiga allihopa =)

Igår anmälde jag mig till en kurs i "Massage för hemmabruk" en 2-dagars kurs som man kan se som en "prova på" om man som jag funderar väldigt starkt på att gå en längre utbildning. Väldigt bra för då får man en känsla av hur det kommer att vara att "plugga" igen och lite bra massageknep är ju aldrig fel! Ska bli så kul och spännande =)

Nu ska jag baka muffins, mamma och pappa är på väg för en visit över helgen och då ska det bjudas på götta =)


Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar